Blog Standard

Zajímavosti

Budoucnost je tady: Jak umělá inteligence přináší revoluci v SEO

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je postup zlepšování viditelnosti webových stránek a jejich hodnocení na stránkách s výsledky vyhledávačů (SERP). Cílem SEO je zvýšit organickou nebo neplacenou návštěvnost webu tím, že se bude zobrazovat výše ve výsledcích vyhledávání. Optimalizace webu pro vyhledávače má řadu výhod: Tento článek poskytne přehled klíčových SEO strategií a [...]

Read More

Barcelona Expo odhaluje budoucnost umělé inteligence: Top trendy z veletrhu mobilních technologií 2024

Světový mobilní kongres (MWC) 2024, který se konal v Barceloně, ukázal některé z nejzajímavějších inovací v oblasti umělé inteligence (AI) pocházejících z odvětví mobilních technologií. Jako přední veletrh pro mobilní průmysl se MWC stal jevištěm, kde se mnoho společností rozhodlo odhalit své nejnovější pokroky v oblasti umělé inteligence a dalších špičkových [...]

Read More
seo

Zvyšte hodnocení svého webu ve vyhledávání pomocí našich služeb SEO auditu a optimalizace

Význam SEO auditů Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je zásadní pro přivedení relevantní organické návštěvnosti na váš web. Pokud však svůj web optimalizujete pouze jednou, přicházíte o možnosti průběžné optimalizace. Zde se profesionální SEO audity stávají životně důležité. SEO audit prozkoumá celý váš web, aby zjistil problémy, které poškozují vaše hodnocení a viditelnost [...]

Read More

Buďte vidět v internetových vyhledávačích

Pokud provozujete web pro jakýkoli účel, vždy chcete mít dostatečnou návštěvnost a dobrou pozici ve výsledcích vyhledávání. Z laického pohledu je snadné nabýt dojmu, že přední pozice mohou zaujmout výhradně uživatelé s placenou reklamou. Vyhledávání je však daleko sofistikovanějším procesem – neustále se automaticky zkoumají data a tvoří různé statistiky s velkým množstvím [...]

Read More

Brand building a tvorba obsahu

Pojem brand building se i v našich končinách, snad pro nedostatek vhodného a dobře znějícího českého ekvivalentu, skloňuje stále častěji. V podstatě znamená budování značky, které se může skládat z mnoha aspektů a aktivit. V našem článku níže se nyní podíváme na to, jak s rozkvětem značky souvisí tvorba obsahu. Ten je totiž pro povědomí [...]

Read More

Tvorba pozitivního obsahového marketingu

S alespoň nějakými marketingovými nástroji se v dnešní době setkáváme dennodenně. Obvykle spíše v pozici příjemce, tedy toho, na koho mají působit. Když se pak zamýšlíme nad vlastním marketingem své značky, z některých kampaní se můžeme přiučit a některé bychom zase v žádném případě následovat neměli. Někdy je lépe na sebe strhnout méně pozornosti, ale [...]

Read More

Jak napsat vhodný PR článek co zaujme

Psaní je dovednost jako každá jiná – je nutné se ji učit, trénovat, tříbit a neustále zdokonalovat. Psaní marketingového nebo reklamního obsahu má ještě navíc svá další specifika, na která je třeba si kromě obecných pravidel pro kvalitní texty dávat pozor. Pokud se chystáte psát si texty pro své podnikání [...]

Read More